ПРАВИЛА

користування послугами

автоматизованої системи самообслуговування «AIR BUS»

 

ЗМІСТ

 1. Загальні положення.

2. Реєстрація.

3. Послуги.

4. Порядок оплати послуг.

5. Код трансферу.

6. Особистий кабінет.

7. Інші можливості сайту.

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

Автоматизовані система самообслуговування  «AIR BUS» (АСС «AIR BUS») призначена для надання наступних послуг з Інтернет – замовлення (далі – Послуги):

  • обслуговування автоматизованої системи самообслуговування «AIR BUS»;

  • формування та оброблення баз даних;

  • місць в трансферних транспортних засобах (з наступним викупом проїзних документів у компаніях партнерів);

  • місць в трансферних транспортних засобах з наданням електронних проїзних документів у формі коду підтвердження;

  • страхування пасажирів (клієнтів);

  • додаткових послуг, які виходять з трансферних послуг і окремо не надаються;

  • довідкової інформації.

Вартість Послуг вказана в Тарифах на послуги Автоматизованої системи самообслуговування «AIR BUS»

За допомогою АСС «AIR BUS»  Ви також можете отримати довідкову інформацію, а саме:

  • Наявність вільних місць та вартість проїзду;

  • Місця відправлення трансферів;

  • Тип та марка трансферного транспортного засобу;

  • Маршрут проїзду;

  • Календар трансферу.

2. РЕЄСТРАЦІЯ

2.1. До здійснення реєстрації ознайомтесь з Публічною Угодою (публічною офертою) Правилами надання послуг Автоматизованої системи обслуговування  «AIR BUS» (далі – Сайт),Тарифами на послуги Автоматизованої системи обслуговування  «AIR BUS», способами оплати послуг, Вартістю послугПравилами трансферних перевезень, всі ці правила можна найти в під меню «Правила», та «Про Нас».

2.2. Щоб зареєструватись наведіть курсор на модуль «АВТОРИЗАЦІЯ», який знаходиться в правій верхній частині сторінки Сайту, під кнопкою «Вхід» знаходиться надпис «Реєстрація», та натисніть ліву клавішу миші. В головному (середньому) модулі відкриється вікно з інформацією про початок реєстрації та створення нового аканту.

2.3. Перед заповненням реєстраційних форм система надає змогу Вам обрати тип особи на яку буде оформлена реєстрація. Від вірності обрання типу залежить Ваше подальше використання Автоматизованої системи самообслуговування «AIR BUS» та можливістю використання всіх сервісів системи та оплати замовлених послуг.

2.4. Після обрання типу особи, Вам системою буде надана відповідна РЕЄСТРАЦІЙНА ФОРМА, яку необхідно заповнити літерами та цифрами латинського алфавіту у точній відповідності до фактичних документів (закордонного паспорту, банківської картки (якщо ви плануєте користуватися нею при здійсненні платежів за послуги АСС «AIR BUS», або реєстраційних документів юридичної особи). Вказуйте при реєстрації дані, які відповідають Вашим особистим даним, оскільки всі спірні питання, які можуть виникнути з отримання послуг і з ними пов’язаними будуть вирішуватися з використанням Ваших особистих даних, що були вказані Вами при реєстрації.

Для проведення реєстрації та створення нового аканту  ви зобов’язані заповнити всі обов’язкові поля реєстраційної форми, підтвердити правильність наданих даних та прийняти Публічний Договір, разом із , Способами оплати послуг, Вартістю послугПравилами трансферних перевезень.

Після введення  всіх обов’язкових даних, проставте галочки у відповідних полях та натисніть кнопку «ЗАРЕЄСТРУВАТИСЬ».

2.5. Після виконання реєстрації Вас буде повернуто  на головну сторінку сайту, в правій частині якої введіть Ваш Логін та Пароль у відповідні поля і натисніть кнопку «Вхід». Далі на сторінці «Планування подорожі»  Ви зможете скористуватися будь-якою з послуг.

2.6. Реєстрацію на сайті можливо провести  також безпосередньо під час Планування подорожі (замовлення трансферу).

2.7. Після реєстрації Вам на вашу електронну адресу, вказану під час реєстрації буде надіслано Лист про проведення реєстрації в Автоматизованій системі самообслуговування «AIR BUS» з Вашими реєстраційними даними. Просимо зберігати конфіденційну інформацію в таємниці, і не передавати для використання третім особам. За зберігання, використання Ваших даних реєстрації Ви несете повну відповідальність передбачену цими правилами, Публічною угодою. За всі здійсненні замовлення з використання Ваших персональних реєстраційних даних Ви несете повну матеріальну відповідальність у відповідності до закону.

3. ПОСЛУГИ

3.1. Інтернет – замовлення місць в трансферних транспортних засобах.

3.1.1. При здійсненні Інтернет – замовлення місць в трансферних транспортних засобах Вам спершу необхідно буде здійснити вибір «Країна відправлення» та «Країна призначення» з переліку який відображений в системі. Після вибору Країн відправлення і призначення перейдіть до наступного кроку замовлення шляхом натискання кнопки «Дальше».

3.1.2. Наступним Вашим кроком з Інтернет – замовлення буде вибір типу замовлення, а саме Вам потрібно, шляхом внесення мітки у відповідну форму вибрати один з представлених типів замовлення. До Вашого вибору представлено наступні типи замовлення:

  • В одну сторону;

  • В обидві сторони;

  • Приватний трансфер;

  • Приватний маршрут.

Після вибору типу замовлення Вам системою буде згенеровано відповідну веб- форму вибору.

У наданій веб – формі здійсніть вибір, з варіантів запропонованих системою, всіх суттєвих ознак Вашого замовлення, а саме:

  • «Пункт виїзду» (місто, аеропорт виїзду);

  • «Пункт прибуття» (місто, аеропорт прибуття);

  • «Пункт повернення» (заповнюється при обранні типу замовлення « в обидві сторони» (місто, аеропорт повернення));

  • «Дата відправлення» (обирається дата відправлення трансферу з Пункту виїзду);

  • «Дата повернення» (заповнюється при обранні типу замовлення «в обидві сторони» (обирається дата відправлення трансферу));

  • «Наближеність» ( кількість можливих днів до, або після обраної дати виїзду);

  • «Кількість осіб» ( оберіть кількість осіб щодо який будете здійснювати замовлення);

  • «Кількість осіб повернення» (заповнюється при обранні типу замовлення « в обидві сторони» (оберіть кількість осіб щодо який будете здійснювати замовлення на повернення));

  • «Придбати страховий поліс» (якщо у Вас є дійсний поліс добровільного страхування подорожуючих закордоном, на час здійснення трансферу поставне відмітку у полі «НІ», у разі відсутності проставте поставте відмітку «ТАК» тоді компанією Вам буде надано відповідний поліс під час відправлення трансферу. Наявність Страхового полісу під час трансферу є ОБОВ’ЯЗКОВИМ!);

  • «Валюта оплати» ( обираєте валюту, якою Ви буде здійснювати оплату, і яка в при відповідній потребі буде конвертована в Українську національну валюту. Оплата послуг, які надаються  здійснюються виключно в національній валюті України – Українській гривні);

  • «Відстань» (заповнюється виключно при обранні типу замовлення «приватний маршрут» (вказується відстань  маршруту приватного замовлення в кілометрах(км));

  • «Кількість днів» (заповнюється виключно при обранні типу замовлення «приватний маршрут» (вказується кількість календарних днів перебування транспортного засобу  в такому приватному замовленні));

  • «Тип транспортного засобу» (заповнюється виключно при обранні типу замовлення «приватний маршрут»(обирається тип та марка транспортного засобу із переліку запропонованого системою));

  • «Інше» (заповнюється виключно при обранні типу замовлення «приватний маршрут» (описуються всі суттєві та істотні умови замовлення));

  • «Контактна особа» (заповнюється виключно при обранні типу замовлення «приватний маршрут»  ( вказується І’мя  та Прізвище особи відповідально за приватне замовлення з якою буде підтримуватися зв'язок для з’ясування всіх істотних умов приватного замовлення));

  • «Телефон» (заповнюється виключно при обранні типу замовлення «приватний маршрут» (вказується номер телефону контактної особи));

  • «e-mail» (заповнюється виключно при обранні типу замовлення «приватний маршрут»             ( вказується дійсна електрона адреса контактної особи)).

Після вибору всіх суттєвих ознак шляхом вибору у відповідних веб – формах для продовження  замовлення натисніть кнопку «Дальше».

3.1.3. На наступному етапіІнтернет – замовлення Вам буде запропоновано системою, для вибору, перелік можливих маршрутів, які включають в себе:

  • «Дату відправлення»;

  • «Пункт відправлення, з країною відправлення»;

  • «Час відправлення»( місцевий час країни відправлення);

  • «Дату прибуття»;

  • «Пункт прибуття, з країною прибуття»

  • «Час прибуття (місцевий час країни прибуття)»;

  • «Тип транспортного засобу, яким здійснюватиметься трансфер»

  • «Базова ціна трансферу» (в національній валюті України ( та в валюті оплати, яка обрана користувачем);

  • «Адреса відправлення» (системою буде наведена точна адреса пункту відправлення трансферу);

  • «Адреса прибуття» ( системою буде наведена точна адреса пункту прибуття трансферу).

Користувачу залишається обрати, шляхом внесення мітки у відповідне поле навпроти обраного маршруту із всіма істотними ознаками.

Після вибору для переходу до безпосереднього замовлення користувач має натиснути кнопку «Дальше», а в при потребі внесення змін повернутися назад шляхом натиснення кнопки «Назад».

3.1.4. В даному підрозділі сайту користувач безпосередньо вносить персональні ідентифікаційні дані майбутніх пасажирів в веб – форми встановленого взірця, в кількості пасажирів, які були обрані під час вибору маршруту

Внесення даних пасажирів є обов’язковою умовою Інтернет – замовлення, і складається з наступних форм, які повинні бути заповненні:

«Я є цим Пасажиром» ( при заповненні цього поля, відповідною міткою, з бази даних буде заповнено  встановлену форму для обов’язкового заповнення, але ця дія можлива, лише за умови що зареєстрований користувач дійсно буде пасажиром трансферних перевезень).

В разі якщо користувач не буде пасажиром трансферних перевезень дане поле не заповняється, а заповняються латинкою наступні поля наступним чином:

  • «І”мя» (вписується і’мя відповідно до даних вказаних в закордонному паспорті);

  • «Прізвище» (вписується Прізвище відповідно до даних вказаних в закордонному паспорті);

  • Дата народження» (вписується дата народження відповідно до даних вказаних в закордонному паспорті)

  • «Ідентифікаційний №» (вписується ідентифікаційний номер наданий відповідною державною податковою адміністрацією України (у випадку якщо пасажир є громадянином України), в разі якщо пасажир є громадянином іншої держави він вказує відповідний ідентифікаційний номер щодо якого справляються податки та обов’язкові платежі);

  • «Паспорт» (вписується серія та номер закордонного паспорту, з який буде дійсний на момент надання  трансферних послуг, і якому є наданий дозвіл (віза) для перебування в країні призначення (прибуття) та буде перебувати з пасажиром під час здійснення трансферної поїздки) ;

  • «Адреса» (вписується дійсна почтова адреса пасажира);

  •  «e-mail» (вписується дійсний електронний почтовий адреса пасажира);

  • «телефон» (вписується дійсний контактний телефон (мобільний телефон) пасажира).

Користувач при заповненні відповідних веб – форм, може обрати додаткові послуги:

  • «Додатковий багаж» (заповнюється в разі, якщо пасажир під час подорожі перевозить разом із собою багаж понаднормових 10 кг);

  • «Кількість багажу» (вказується кількість додаткового багажу з розрахунку що максимальна вага однієї одиниці вантажу не може перевищувати 32кг., в разі якщо пасажир не перевозить додаткового багажу проставляється «0 – Сумок»);

  • «Пакування багажу» (заповнюється в разі потреби пакування багажу для подальших подорожей);

  • «Страхування ризиків вчасного прибуття трансферу» (заповнюється при бажанні пасажира застрахувати свій ризик запізнення прибуття трансферу в передбачений час, внаслідок чого пасажир може понести збитки, в разі вибору цієї послуги пасажир зможе отримати страхову виплату у розмірі до 200Е)

  • «Зустріч пасажира» (заповнюється при потребі зустрічі пасажира біля виходу з рейсу в термінал і супровід до транспортного засобу);

  • «SMS – підтвердження» (заповнюється при бажанні отримання коду трансферу, шляхом надсилання SMS (короткого текстового) повідомлення на мобільний телефон пасажира).

Після заповнення всіх належних веб – форм користувач зобов’язаний, шляхом заповнення поля відповідною міткою, підтвердити вірність та правильність внесення ідентифікаційних даних пасажирів.

Після заповнення всіх передбачених веб – форм користувач має змогу, шляхом натискання кнопки «Дальше» перейти до подальших дій пов’язаних з замовленням послуги, або при потребі повернутися крок назад шляхом натискання відповідної кнопки.

3.1.5. В даному підрозділі сайту користувач отримує підсумок замовлених послуг, які складаються з наступних частин:

3.1.5.1. Дані про маршрут:

  • «Дата відправлення»;

  • «Місце відправлення»;

  • «Час відправлення»;

  • «Тип транспортного засобу»;

  • «Дата прибуття»;

  • «Місце прибуття»;

  • «Час прибуття».

3.1.5.2. Дані про пасажира (ів) ( в залежності від кількість пасажирів відкривається відповідна кількість підсумків):

  • «Прізвище»;

  • «І’мя»;

  • «Дата народження»;

  • «Ідентифікаційний код»

  • «Паспорт»;

  • «Адреса»;

  • «e-mail»;

  • «телефон».

3.1.5.3. Виводиться перелік замовлених послуг, їхня кількість та ціна і сума до оплати по даному замовленню.

Після ознайомлення з підсумками здійсненного замовлення,  користувач зобов’язаний підтвердити вірність здійсненного замовлення та підтвердити ознайомлення та надання згоди з Публічним договором, Правилами користування Автоматизованою системою самообслуговування «AIR BUS», Правилами трансферних перевезень, Способами оплати, Вартістю послуг, шляхом внесення міток у відповідні форми. При вірності підсумків шляхом натискання кнопки «Дальше» користувач може перейти до здійснення оплати.

Після підтвердження підсумків замовлення Вам на вашу електронну адресу, вказану під час реєстрації, буде надіслано Лист про замовлення трансферу їхню вартість та код замовлених послуг. Додатково буде надіслано лист, в залежності від типу особи замовника буде надіслано рахунок –фактуру на сплату послуг, квитанція для сплати через відділення банків, або інформацію про прийняття до оплати карток Visa, Master Card. Просимо зберігати конфіденційну інформацію в таємниці, і не передавати для використання третім особам. За зберігання,  коду замовлених послуг Ви несете повну відповідальність передбачену цими правилами, Публічною угодою.

4. ПОРЯДОК ОПЛАТИ ПОСЛУГ.

4.1. Оплата послуг здійснюється користувачем, способом який більш прийнятний для даного користувача. Способи оплати відрізняються  від типу користувача, а саме:

Фізичним особам доступні наступні способи оплати:

  • через відділення банків, які приймають платежі від населення (квитанцію можна отримати на сайті шляхом введення коду замовлення, або на електронну почту);

  • он – лайн оплата міжнародними платіжними системами Visa / Master Card;

  • он – лайн оплата засобами електронних платіжних систем PayPal, Web money;

  • готівкою в компаніях партнерів з пред’явленням коду замовлення.

Юридичним особам  доступний наступний вид оплати:

Через сплату виставленого рахунку – фактури, яку даний користувач отримає на електронну почту, або при відповідному замовленні через «особистий кабінет».

4.2. Оплатити замовленні можна через «особистий кабінет», шляхом вводу коду замовлення у відповідну форму, після чого система:

  • Якщо Ви клієнт - фізична особа, надасть можливість отримати платіжну квитанцію у зручному для Вас форматі (Word, HTML) або повторно запросити відправлення на електронну адресу;

  • Якщо Ви клієнт - Юридична особа, надасть можливість отримати рахунок – фактуру у зручному для Вас форматі (Word, HTML) або повторно запросити відправлення на електронну адресу.

4.3. Часом оплати вважається отримання коштів, в сумі що не відрізняється від виставленого рахунку, за підсумками замовлення, на розрахунковий рахунок Виконавця. Зарахування коштів може затримуватись 2-3 в залежності від обраного банку. При он-лайн оплаті міжнародними платіжними системами Visa / Master Card кошти зараховуються на третій день з моменту оплати.

4.4. Оплата повинна бути здійсненна в термін який не перевищує 3 днів з моменту замовлення. В разі не сплати в цей термін замовлення буде скасовано.

4.5. Після отримання коштів Вам буде надіслано КОД ТРАНСФЕРУ.

5. КОД ТРАНСФЕРУ

5.1. Код трансферу, це встановленої форми документ, який посвідчує Ваше право на користування послугою трансферних перевезень та додаткових послуг.

5.2. При оплаті замовлення через компанії партнери, Вам буде надано відповідний Код трансферу встановленого зразка в офісі такого партнера, після  пред’явлення документів що посвідчують особу та здійснення  100% оплати

5.3. При оплаті через відділення банків, або через міжнародні платіжні системами Visa / Master Card, або через  системи онлайн платежів PayPal, Web money, код трансферу Вам буде направлено на електронну почту вказану Вами при реєстрації.

5.4. Код трансферу складається з наступних розділів:

  • «Код трансферу»

  • «Маршрут»

  • «Дата відправлення трансферу»

  • «Час відправлення трансферу»

  • «Дата прибуття трансферу»

  • «Час прибуття трансферу»

  • «Дата і час замовлення трансферу»

  • «Дата і час оплати трансферу»

  • «Код замовлення»

  • «Форма продажу»

  • «Тип транспортного засобу»

  • «Замовник трансферу»

  • «Код клієнта»

  • «Пасажир»

  • «Паспорт»

  • «Ідентифікаційний код»

  • «Додаткові послуги»

  • «Вартість»

5.5. Просимо зберігати  код Трансферу, як  конфіденційну інформацію в таємниці, і не передавати для використання третім особам. За зберігання, використання наданого Вам коду трансферу Ви несете повну відповідальність передбачену цими правилами та Публічною угодою.

6. ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ

6.1. «Особистий кабінет» - це підрозділ автоматизованої системи самообслуговування «AIR BUS» включений в розділ «Планування поїздки», створений для надання можливості користувачу здійснювати управління власним акаунтом та здійсненими замовленнями.

6.2. «Управління акаунтом» - в даному підрозділі користувачу надається можливість коригувати свої реєстраційні дані, змінювати їх, або видаляти свій профіль. Окрім цього в даному розділі можна підписатися на почтову розсилку або відмовитися від неї.

6.3. «Управління замовленнями» - в даному підрозділі користувачу надається можливість ознайомлюватись з своїми замовленнями, керувати, змінювати, доповнювати їх та за відповідної потреби замовляти додаткові послуги, оплачувати їх. Додатково за допомогою цього розділу можна отримати  документи пов’язані з оплатою послуг, а також оплатити додаткові замовлення.

7. ІНШІ МОЖЛИВОСТІ

7.1. Для більш широкого та повного інформування користувачів з послугами які надаються автоматизованою системою самообслуговування «AIR BUS» створено ряд додаткових інформаційних розділів. Метою створення цих розділів є інформування із всіма аспектами, які тим чи іншим чином можуть бути пов’язані з послугами що надаються, і повинні спростити користувачу вибір  істотних умов послуг що надаються.

7.2. До додаткових розділів слід віднести:

  • «Бронювання авіаквитків»

  • «Інформація про авіакомпанії»

  • «Інформація про аеропорти»

  • «Розклади авіарейсів»

  • «Правила трансферних перевезень»

  • «Правила пасажирських перевезень»

  • «Правила авіаперевезень»

  • «Інформація про країни та їхні митні правила»

  • «Спеціальні пропозиції»

  • «Партнерські програми»

  • «Інформація про компанію»

  • «Контактна інформація»

  • «Куток споживача»

  • «Форум»

  • «Популярні рейси»

  • «Останні новини компанії»

  • «Публікації про компанію»

  • «Погода»

7.2.1. «Бронювання авіаквитків» - сайт www.airbus.com.ua   надає можливість для користувачів ознайомитись з можливостями та способами бронювання авіаквитків провідних авіакомпаній, авіарейси яких обслуговує трансферна компанія та перейти на сайти цих авіакомпаній для здійснення відповідного  бронювання або купівлі авіаквитків.

7.2.2. «Інформація про авіакомпанії» - сайт www.airbus.com.ua  надає можливість отримати загальну інформацію про бюджетні авіакомпанії, авіарейси яких обслуговує трансферна компанія.

7.2.3. «Інформація про аеропорти» - сайт www.airbus.com.ua  надає можливість отримати загальну інформацію про Міжнародні Аеропорти, з яких здійснюються трансфери нашою трансферною компанією.

7.2.4. «Розклади авіарейсів» - сайт www.airbus.com.ua надає можливість свої користувачам ознайомитись з розкладами авіарейсів, щодо прильоту та відльоту з міжнародних аеропортів в які відбуваються трансферні перевезення.

7.2.5. «Правила трансферних перевезень» - сайт www.airbus.com.ua наводить правила трансферних перевезень, у відповідності до яких здійснюються трансферні перевезення у визначенні міжнародні аеропорти, або під замовлення у інших напрямках нашою компанією.

7.2.6. «Правила пасажирських перевезень» -  сайт www.airbus.com.ua надає для ознайомлення «ПРАВИЛА надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» чинні в Україні на момент користування сайтом.

7.2.7. «Правила авіаперевезень» - сайт www.airbus.com.ua надає для ознайомлення «Правила авіаперевезень»

7.2.8. «Інформація про країни та їхні митні правила» - сайт www.airbus.com.ua надає його користувачам, для ознайомлення загальну інформацію про країни в які здійснюються трансферні перевезення та дійсні митні та прикордонні правила цих країн.

7.2.9. «Спеціальні пропозиції» - в даному розділі сайту наводяться спеціальні пропозиції із можливої співпраці із сайтом та трансферною компанією.

7.2.10. «Партнерські програми» - в даному розділі наводиться інформація про партнерів сайту www.airbus.com.ua та трансферної компанії , і привілеї які здобувають користувачі від цих партнерських стосунків.

7.2.11. «Інформація про компанію» - в даному розділі сайту www.airbus.com.ua наводиться інформація  про компанію, її послуги, вартість цих послуг, способи оплати та фото галерея компанії.

7.2.12. «Контактна інформація» - у цьому розділі сайту www.airbus.com.ua  наводиться контактна інформація, за допомогою якої користувачі можуть зв’язатися з  потрібним відділом адміністрації сайту.

7.2.13.  «Куток споживача» - даний розділ сайту створений на вимогу чинного законодавства України з питань захисту прав споживача. В даному розділі можливо отримати контакти для подання скарг, зауважень, пропозицій як безпосередньо в адміністрацію сайту так і Управління захисту прав споживачів,  та інші істотні умови подання,  а також порядку та строків розгляду скарг. Для ознайомлення наведена чинна редакція Закону України «Про захист прав споживачів».

7.2.14. «Форум» даний розділ створений метою надання користувачам змоги інтерактивного спілкування з адміністрацією сайту.

7.2.15. «Популярні рейси» - розділ створений з метою доведення до користувача найбільш популярних авіарейсів якими користуються пасажири трансферних перевезень.

7.2.16. «Останні новини компанії» - розділ творений з метою інформування користувачів про новини компанії, впровадження нових послуг та акції компанії.

7.2.17. «Публікації про компанію» - в даному розділі зібрані публікації про компанію в інших засобах масової інформації та сайтах і порталах.

7.2.18. «Погода» в даному розділі користувач має змогу ознайомитись з погодними умовами в міста через які здійснюються  трансферні перевезення.

© «Трансферна компанія AIR BUS™»