ПРАВИЛА

трансферних перевезень


Трансферний сервіс AIR BUS, здійснює трансферні cпеціцальні (нерегулярні) перевезення авіапасажирів за сполученням Львів (Україна) з аеропортами Польщі та Угорщини.

Розклад трансферів розміщується на сайті www.airbus.com.ua і є приблизним, в разі відсутності бронювань або в разі іншої ринкової ситуації трансфер не відбувається.

Дані правила дійсні від 01.12.10

1.Загальні положення.

1.1. наступні терміни, вживанні у даних Правилах, мають значення, надані їм відповідно до цього документа:

а)пасажир – особа, яка використовує послугу трансферних перевезень на підставі дійсного квитка;

б) перевізник – компанія, що надає послуги обслуговування пасажирів у відповідності до цих правил та чинного законодавства України;

в) квиток – зареєстрований документ, що дає право на обслуговування зазначених в цьому документі осіб, на певному маршруті в певний час і за певною ціною. Даний документ не може бути переданий іншій особі;

г)підтвердження – зареєстрований документ, що підтверджує бронювання місця і  визначення способу оплати і виражається числово-буквеному виконанні (коді);

д)шатл –автобус, мікроавтобус або інший транспортний засіб, що використовується перевізником для виконання договору;

з)договір послуг – договір, укладений  між перевізником і компанією посередником, яка укладає угоду з пасажиром при купівлі квитка, та (або) бронювання місця; на основі такого договору Перевізник зобов’язаний  перевести пасажира від обраного місця у визначене місце з належним йому багажем за обумовлену оплату вказане у квитку або підтвердженні.

1.2.Бронювання місця, укладення контракту на обслуговування і оплата коштів здійснюється за умови прийняття положень цих правил.

2. Бронювання і купівля квитків

2.1. Послуги з трансферних перевезень (перевезень на замовлення) авіапасажирів здійснюється виключно на підставі попереднього бронювання місця та оплати.

2.2. Бронювання можливо здійснити через Інтернет сторінку www.airbus.com.ua, через уповноваженні представництва виключний перелік яких перерахований на сайті, шляхом телефонного дзвінка та телефон call центру та по SMS.

2.3. Купівля квитка здійснюється шляхом оплати платіжною карткою міжнародних платіжних систем Visa/ Master Card, переведення грошових коштів на унікальний банківських рахунок після бронювання місця. Оплата повинна бути проведена в термін, який не перевищує 2 робочих днів після бронювання місця. В разі не оплати, або невчасної оплати в передбачений термін заявка на бронювання автоматично анулюється. Оплата вартості квитка  здійснюється платіжною карткою без включення  комісії за бронювання карткою (приблизно 4 Е за бронювання місця) та комісії банку, які додатково належить оплатити Пасажиру.

2.4. Пасажир при здійсненні бронюванні та купівлі квитка зобов’язаний надавати поточні(дійсні) номери контактних телефонів (в тому числі коди в міжнародному стандарті)

2.5. Пасажир несе повну відповідальність за достовірність представлення аплікаційних даних в момент заповнення анкети при здійсненні бронювання та купівлі квитка.(прізвище та ім’я пасажира, день, маршрут, час, паспортні данні та контактний номер телефону).

2.6. Перевізник дозволяє оплату готівкою, тільки у разі бронювання по телефону, купівлі квитка в компаніях партнерів або безпосередньої купівлі квитка в момент відправлення шатла за умови наявності вільних місць, якщо такий спосіб був обраний пасажиром. Пасажир зобов’язаний роздрукувати код підтвердження з Інтернет сторінки перевізника, який надається протягом 3 (трьох) діб після здійснення оплати.

2.7. Дату виїзду можна змінити один раз за тарифом проставлення відкритої дати (10 євро в гривневому еквіваленті).

2.8. Квиток без вказаної дати звороту (OPEN) дійсний протягом 6 місяців з дня виїзду. при наявності вільних місць на запланований пасажиром рейс; оплата береться в розмірі  (при виїзді з Європи 10 євро) та в гривневому еквіваленті (при виїзді з України).

2.9. Повернення грошей за невикористану подорож:

2.9.1. Гроші за невикористану подорож повертаються компанією партнером, в якій був придбаний квиток.

2.9.2. Підставою для повернення грошей є бланк (квиток) зі всіма відривними купонами та обкладинкою, та чеками про оплату.

2.9.3. Кошти повертаються за наступною схемою:

а) при відмові від поїздки більш як за 90 днів - 75% вартості переїзду;

б) при відмові від 90 до 30 днів – 50% вартості переїзду;

в) менш ніж за 30 днів – 10% вартості переїзду.

2.9.4. Не повертаються гроші за загублений бланк (квиток).

2.9.5. Гроші за невикористану  подорож не повертаються.

3. Подорож.

3.1. Пасажир зобов’язаний прибути до автобусної зупинки не пізніше за 10 хвилин до запланованого виїзду шатла  з пункту  відправлення.

3.2. Пасажир повинен зайняти місце в шатлі  повідомити про це відповідального гіда або в разі його відсутності –водія.

3.3. Якщо всі заброньовані місця в шатлі зайняті, перевізник залишає за собою право не затримуватись на стоянці і розпочати трансфер достроково.

3.4. Якщо особи, які забронювали місця вчасно не прибули на здійснену посадку, не повідомили про своє запізнення з поважних причин, але не більше як на 1 (одну) годину, належним чином на телефон колл центру втрачають право на використання трансферних перевезень.

3.5. Пасажир зобов’язаний мати дійсний «квиток» (код трансферу) або інший документ що його замінює. Пасажир зобов’язаний додатково пред’явити оригінал документу, що посвідчує оплату послуг. Перевізник залишає за собою право відмовити в наданні трансферних послуг, якщо в особи відсутні документи, які надають право на здійснення трансферних перевезень та документів які посвідчують право особи на пересічення кордону та на перебування в країні призначення.

3.6. Пасажир зобов’язаний дотримуватись Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, а також в виконувати всі інструкції наданні стюардом шатлу, або за його відсутності водієм.

3.7. Пасажир несе відповідальність за шкоду заподіяну Перевізнику, в тому числі і пошкодження, або знищення майна перевізника або інших пасажирів відповідно до загальних правил визначених цивільним законодавством України.

3.8. Пасажир, який завдав шкоди майновим, немайновим правам Перевізника або інших пасажирів, зобов’язані відшкодувати завдану шкоду в розмірі що дорівнює сумі таких збитків.

3.9. Шатл забезпечений ременями безпеки, всі пасажири зобов’язані використовувати їх під час всієї подорожі.

3.10. Діти у віці до 12 років, ріст яких не перевищує 150 см, повинні перевозитись в спеціальних сидіннях для перевезення дітей. Дане сидіння повинно відповідати: віку, зросту та вазі дитини. Наявність сидіння яке відповідає всім вимогам конкретної дитини пасажира зобов’язані забезпечити супроводжуючі особи такої дитини. Протягом всієї подорожі, діти повинні залишатися  в закритому кріслі. У разі відсутності в замовника такого сидіння, його оренду можна замовити в перевізника як додаткову послугу. У разі, якщо під час посадки виявиться, що у пасажирів відсутнє спеціальне крісло для перевезення дітей, і його не було замовлено в Перевізника таким особам буде відмовлено в трансфері.

3.11. На час трансферу всі особи повинні бути застраховані. Страхування повинно включати ситуації які можуть статися з пасажиром під час трансферу.

3.12. Перевізник має право не допускати до зайняття місць в шатлі або відмовити в продовжені надання послуг трансферу Пасажиру, або групі таких пасажирів, у випадках:

  • Пасажир не дотримується положень цих Правил;

  • Пасажир перебуває у стані алкогольного сп’яніння або під дією наркотичних або інших одурманюючих речовин;

  • Якщо пасажир, або група пасажирів своїми діями заважає спокою інших пасажирів або створює небезпеку для подорожуючих чи  екіпажу шатлу.

Правові наслідки настання обставин передбачених цим пунктом обмежують пасажира у праві вимагати будь-якої компенсації.

3.13. В шатлі заборонено палити, вживати спиртні напої, наркотичні та інші одурманюючі речовини.

3.14. Вживання їжі в салоні шатлу заборонено.

3.15. Перевізник намагатиметься докласти зусиль, щоб перевести пасажира і його багаж у відповідний час, до відповідного пункту призначення, але якщо у випадку настання непередбачуваних обставин які не залежать від волі перевізника, перевізник не може гарантувати належне виконання трансферних послуг.

3.16. Перевізник не несе відповідальності перед пасажиром за правильність оформлення та наявність документів, необхідних для перетину кордонів. Перевізник не несе відповідальності за порушення пасажиром митних чи еміграційних правил. У випадку, якщо пасажир не дотримується митних та прикордонних правил і буде затриманий на кордоні і це спричинить затримку рейсу, екіпаж шатлу має право від’їхати з кордону без пасажира згідно з розкладом руху шатлу.

3.17. Перевізник не несе відповідальності за затримки і їх наслідки, які викликані діяльністю або бездіяльністю органів влади (поліція, відповідні інспекції, митниця, прикордонні служби) або інші фактори незалежні від волі перевізника (погодні умови, перешкоди в дорожньому русі, тощо).

3.18. Перевізник не несе відповідальності за запізнення під час руху, спричинене незалежними від нього обставинами.

3.19. Перевізник залишає за собою право зміни часу відправлення і прибуття трансферу.

3.20. Відправлення з аеропорту залежить від прибулих літаків. Час наведений в «коді трансферу» є приблизним. Час виїзду шатлу  з аеропорту може бути продовжено максимально до 2 (двох) годин і це не буде порушенням умов цих правил.

3.21. У разі, якщо приліт літака затримується більше, як на 2(дві) години шатл не чекає пасажирів які запізнюються, і кошти за не використаний трансфер не повертаються.

3.22. Кондиціонер, туалет, відеомагнітофон, кава, чай вважаються додатковими послугами.

4. Перевезення багажу

4.1. Кожен пасажир має право на безкоштовне перевезення одного місця багажу вагою до 10 кг, та розміром (довжина+ширина+висота) не більше як 90 см. При перевищенні даних лімітів щодо ваги і розмірів, береться доплата, як за додатковий багаж. Додатковий багаж перевозиться при наявності вільного місця в багажному відділені автобуса, за який береться доплата згідно тарифів 1 € /12 грн. за кілограм.

4.2. Додатковий багаж не повинен перевищувати розмір та вагу основного багажу.

4.3. Не перевозиться багаж негабаритних розмірів (велосипед, холодильник і т.д.)

4.4. Перевізник не несе відповідальності за ручний багаж.

4.5. Перевізник несе відповідальність за знищений або пошкоджений багаж у багажному відділенні шатлу тільки, якщо це сталося по вині перевізника, що доказано пасажиром, але не більше, ніж на суму 100 доларів США на особу, при умові заяви про втрату не пізніше десяти днів після виїзду шатлу.

4.6. Заборонено перевозити багаж, що загрожує безпеці або здоров’ю інших пасажирів.

4.7. Перевізник не відповідає за втрату пасажиром грошей, біжутерії, паспорта, цінних паперів, колекційних речей, речей, що мають наукову цінність та інших цінностей, що не знаходяться в багажному відділенні шатлу.

4.8. Перевезення тварин та рослин – заборонено.

 

© «Трансферна компанія AIR BUS™»